Important: Degut a la situació provocada per la pandemia Covid-19, demanem que sempre que sigui posible que la presentació de instancies es faci de forma telemàtica. La sol·licitud i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Data màxima presentació d'instàncies 27/12/2021
Relació provisonal admesos i exclosos 05/01/2022
Convocatòria prova pràctica informàtica 14/01/2022
Relació definitiva admesos i exclosos 12/02/2022
Anunci resultats prova pràctica informàtica i convocatòria per entrevistes 14/01/2022
Anunci resultats entrevista personal, puntuació final, proposta de contractació i constitució borsa de treball 24/01/2022