Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Oferta de treball de l'Ajuntament

La pàgina s'ha generat el 27/04/2024 06:03:10

Convocatòria del procés selectiu per a la selecció de personal laboral temporal per cobrir lloc de treball d'auxiliar tècnic/a de comunicació, per cobrir transitòriament la persona titular del lloc pel temps que duri la baixa mèdica.

Estat | Finalitzada
Data de publicació | 17/11/2022
Data límit | 28/11/2022
Data de resolució | 17/11/2022

La sol·licitud específica i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica de la web  www.castellarvalles.cat o de forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana (edifici El Mirador, plaça d’El Mirador, s/n) demanant cita prèvia, sense perjudici d’altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Anunci publicació bases BOPB 17/11/2022

Anunci convocatòria DOGC 17/11/2022

Data inici presentació sol·licituds 18/11/2022

Data límit presentació sol·licituds 28/11/2022

Relació provisional admesos i exclosos 7/12/2022

Data límit presentació al·legacions 13/12/2022

Relació definitiva d'admesos i exclosos 14/12/2022

Anunci puntuació prova de coneixements i convocatòria d'entrevistes 20/12/2022

Anunci puntuació entrevistes, fase concurs, puntuació final i proposta contractació: 09/01/2023

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40