Registre de Sol·licitants d'HPO
Per poder ser adjudicatari d’un habitatge amb protecció oficial, és un requisit imprescindible estar inscrit en el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya. Aquest és un registre públic, administratiu, de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. La inscripció té una vigència de tres anys.
Sol·licitud d'inscripció
S’hi pot inscriure qualsevol persona amb residència en un municipi de Catalunya, en qualsevol moment i a través de qualsevol dels canals disponibles. La inscripció s’ha de fer al municipi on s’estigui empadronat. Una vegada inscrits, poden participar en els processos d’adjudicació aquells sol·licitants que compleixin els requisits exigits.
Com es pot tramitar la inscripció?
Requisits i documentació a aportar
Consulta'ls al següent apartat de la pàgina de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya: clica aquí
Sol·licitud de renúncia
Si ets llogater d'un habitatge de protecció oficial a Castellar del Vallès i vols renunciar-hi, s'ha de presentar al Servei d'Atenció Ciutadana la sol·licitud, d'acord amb el model d'instància normalitzat de la Generalitat que s'ha d'omplir i acompanyar de la documentació que es requereix al mateix: clica aquí
Fes arribar a l'Ajuntament les teves consultes, queixes i suggeriments sobre aquest servei o qualsevol altre tema municipal.
Podeu accedir-hi fàcilment fent clic aquí.