Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Relació de serveis municipals

La pàgina s'ha generat el 9/12/2018 20:07:54

OMIC - Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

Descripció del Servei

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei que compta amb una professional que atén les consultes i reclamacions dels consumidors i realitza assessorament a establiments i empreses de la vila:

  • Informació i orientació sobre els drets i deures del consumidors
  • Tramitació de reclamacions i/o denúncies dels consumidors, per tal de realitzar gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.
  • Realització d'accions de formació, educació i informació en matèria de consum

Per a més informació fes clic aquí

Dirigit a |

A tota la ciutadania, empreses i establiments de la vila.

Forma de gestió |

Directa

Canals per accedir al servei

Presencial |
El Mirador
Pl. d'El Mirador, s/n
Telefònic |
93 714 40 40
Per Internet |

Disposeu de tota la informació sobre aquest servei al següent enllaç.

http://www.castellarvalles.cat/29714/equipament/

Condicions d'accés |

Consulteu directament les condicions d’accés en el servei.

Drets i deures |

Consulteu directament els drets i deures en el servei.

Preu |

Gratuït

Indicadors de qualitat

L'avaluació dels compromissos es podrà consultar al web municipal un cop finalitzat l'any.

Data d'actualització |

27/06/2018
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut imprimir

Ajuda'ns a millorar

Fes arribar a l'Ajuntament les teves consultes, queixes i suggeriments sobre qualsevol tema municipal. Podeu accedir-hi fàcilment fent clic aquí.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40