El Servei de Suport en la Tramitació Electrònica és un servei adreçat a tota la ciutadania, empreses i entitats que necessitin ajuda en la realització de tràmits en línia amb l’Ajuntament.
Pot sol·licitar el suport enviant una consulta a través del tràmit electrònic de Bústia Oberta o a través del whatsapp de l'ajuntament.
Per accedir al whatsapp cal donar-se d'alta i podrà accedir a un menú que li permetrà enviar la consulta.
A tota la ciutadania, empreses i entitats que vulguin realitzar un tràmit electrònic amb l’Ajuntament i tinguin dubtes o no sàpiguen com fer-ho.
Totes les consultes es respondran a través del canal sol·licitat.
En el cas que s'especifiqui un telèfon, aquest mitjà es podrà utilitzar quan es cregui convenient per a aclariments o ampliacions de la informació.
Totes les consultes es respondran en un termini màxim de 3 dies laborables des de la data de presentació.
En en cas que se sol·licitin aclariments o ampliacions de la informació, el temps de resposta dependrà del termini en què es rebin els aclariments.
Fes arribar a l'Ajuntament les teves consultes, queixes i suggeriments sobre aquest servei o qualsevol altre tema municipal.
Podeu accedir-hi fàcilment fent clic aquí.