Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 24/02/2024 13:41:10

Sol·licitud de retirada de vehicles abandonats de la via pública

Àmbit | Seguretat
  • Petició perquè sigui retirat de la via pública un vehicle presumptament abandonat. Per tal que la Policia Local iniciï el procediment de retirada, el vehicle ha de complir un d'aquests requisits:
  1. Estar estacionat un període superior a un mes en el mateix lloc
  2. No tenir les plaques de matrícula
  3. Presentar aspecte degradat o signes que evidenciïn la seva impossibilitat de moviment
Qui ho pot sol·licitar | Aquelles persones que vulguin comunicar que un vehicle es troba presumptament abandonat.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” i omplir la instància genèrica.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Per telèfon |
  • Policia Local
    C. de Sant Llorenç, 7. Cal Botafoc
    Tel | 93 714 48 30 - 092 (urgències) - 696 46 20 50 (WhatsApp per comunicar incidències a la via pública o de trànsit)
Presencial |
Documentació |
  • Número de la matrícula del vehicle.
  • Emplaçament del vehicle
Cost |

No

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40