Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 27/03/2025 08:57:51

Comunicació d'obertura de rases

Àmbit | Via pública

És la comunicació d'obertura de rases a la via pública per al soterrament de serveis, derivades d'una llicència d'obres majors atorgada prèviament. Les obertures de rases s'han de realitzar sota les condicions següents:

  • La sol·licitud s'ha d'efectuar, com a mínim, 5 dies hàbils abans de la data d'obertura de la rasa.
  • Les obres estaran convenientment senyalitzades i il·luminades amb blocs autònoms especialment si ocupen la calçada.
  • En cap cas es podrà impedir totalment el pas de vianants per la vorera, habilitant els passos corresponents tot garantint la seguretat de les persones i vehicles.
  • Les terres i runes s'hauran de dipositar en contenidors o saques mentre duri l'obra.
  • La durada de l'obra inclou la reposició de paviment.
  • S'haurà d'evitar deixar rases obertes a la calçada o a l'espera del paviment definitiu, durant la nit o els caps de setmana. En cap cas es podran deixar rases en aquestes condicions i si és el cas, s'haurà de fer un reblert de la rasa amb materials que siguin estables a la pluja i al pas de vehicles. No es acceptable la cobertura provisional amb saulò.
  • S'haurà de reposar el mateix tipus de paviment existent a l'entorn de l'actuació. En cap cas no es podrà fer reposicions de paviments asfàltics en fred. - En cas que sigui necessari tallar la circulació del carrer, caldrà obtenir autorització de la Policia Local.
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada
Quan es pot sol·licitar | Com a mínim en 5 dies hàbils abans de la data d'obertura de la rasa.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” adjuntant el formulari corresponent i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |

Instància de comunicació correctament omplerta.

Termini estimat |

Immediat per la comunicació

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40