Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 21/11/2024 11:15:59

Al·legacions denúncies ordenances municipals

Àmbit | Seguretat

Tràmit en el que s'exposen els motius pels quals s'està en desacord en la imposició de sancions per infraccions a les ordenances municipals

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona afectada
Quan es pot sol·licitar | Durant els 10 dies posteriors a la notificació de la denúncia
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Instància genèrica, degudament omplerta i signada
Termini estimat |

Dependrà de cada cas en funció dels tràmits que cal realitzar.

Termini legal |

6 mesos

Cost |

Gratuït

Informació legal | Ley 30/92, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40