Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 21/12/2024 14:13:25

Al·legacions denúncies de trànsit

Àmbit | Seguretat

Tràmit mitjançant el qual es presenta al·legacions a les denúncies de trànsit que hagi imposat la Policia Local de Castellar del Vallès.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona afectada
Quan es pot sol·licitar | Durant els 15 dies posteriors a la notificació de la denúncia
per Internet |

Per més informació podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR".

Per realitzar el tràmit electrònic és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos al Portal de l'ORGT a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Instància de sol·licitud correctament omplerta.
  • Qualsevol que consideri justificativa del motiu de l'al·legació (Ex. Quan el denunciat ja no sigui el propietari del vehicle, haurà d'aportar còpia del document de canvi de nom realitzat a trànsit).
Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40