Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 11/02/2025 08:46:44

Al·legacions denúncies de trànsit

Àmbit | Seguretat

Tràmit mitjançant el qual es presenta al·legacions a les denúncies de trànsit que hagi imposat la Policia Local de Castellar del Vallès.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona afectada
Quan es pot sol·licitar | Durant els 15 dies posteriors a la notificació de la denúncia
per Internet |

Per més informació podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR".

Per realitzar el tràmit electrònic és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos al Portal de l'ORGT a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Instància de sol·licitud correctament omplerta.
  • Qualsevol que consideri justificativa del motiu de l'al·legació (Ex. Quan el denunciat ja no sigui el propietari del vehicle, haurà d'aportar còpia del document de canvi de nom realitzat a trànsit).
Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40