Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 11/08/2022 14:30:40

Sol·licitud de targeta d'armes d'aire comprimit

Àmbit | Seguretat
  • Tràmit pel qual es sol·licita la targeta d'armes d'aire comprimit
Qui ho pot sol·licitar | El propietari d'un arma d'aire comprimit.
Quan es pot sol·licitar | en qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” i omplir la instància genèrica.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Cal aportar l'arma a atorgar el permís.
  • Fotocòpia del DNI de la persona interessada.
  • Fotocòpia de la factura de compra de l'arma.
  • Imprès de targeta d'armes.
  • Imprès de sol·licitud de targeta d'armes.
  • En cas de tenir entre 14 i 18 anys és necessari aportar una autorització paterna.
Termini estimat |

15 dies

A tenir en compte |

Per poder demanar la targeta d'armes d'aire comprimit cal estar empadronat al municipi.

Cost |

Gratuït

Informació legal | http://www.mir.es/SGACAVT/derecho/rd/rd137-1993.html

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40