Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 22/04/2025 08:42:03

Comunicació d'incidència d'un rebut tributari municipal

Àmbit | Economia i hisenda

Tràmit pel qual els contribuents poden comunicar qualsevol incidència trobada en un rebut tributari generat per l'Ajuntament de Castellar del Vallès, o bé per l'Organisme de Gestió Tibutària de la Diputació de Barcelona.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Instància genèrica amb la descripció de la incidència.
  • Fotocòpia dels documents i rebuts que justifiquin la incidència
Termini estimat |

3 mesos

A tenir en compte |

No s'acceptaran reclamacions sense documentació que justifiqui la incidència

Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40