Tràmit que es realitza un cop acabada l'obra subjecta a llicència d'obres menors, per controlar que els elements d'urbanització estan correctament reposats.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida. Les dades del sol·licitant i del representant (en cas d'haver-ne) han de ser els mateixos tant en aquest formulari com en el formulari electrònic.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
@ TRAMITARInstància de sol·licitud correctament omplerta, ajuntant la següent documentació:
L'Ajuntament podrà sol·licitar tota la documentació que sigui necessària amb la finalitat que la devolució d'aval es concedeixi amb coneixement de totes les circumstàncies i amb les màximes garanties tècniques.
1 mes
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.