Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Retorn d'avals en llicències d'obres menors

Àmbit | Urbanisme

Tràmit que es realitza un cop acabada l'obra subjecta a llicència d'obres menors, per controlar que els elements d'urbanització estan correctament reposats.

Qui ho pot sol·licitar | El titular de la llicència d'obres menors o un representant degudament autoritzat.
Quan es pot sol·licitar | El tràmit l'han de sol·licitar els interessats a partir de la data d'acabament de les obres.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |

Instància de sol·licitud correctament omplerta, ajuntant la següent documentació:

  • Certificat de recepció de residus de la construcció (original)
  • Fotocòpia model 900D, presentat a l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona. (Documentació acreditativa d’alta o variació de la finca a efectes d’IBI, en el cas que les obres realitzades ho requereixin (exemple: piscines))

L'Ajuntament podrà sol·licitar tota la documentació que sigui necessària amb la finalitat que la devolució d'aval es concedeixi amb coneixement de totes les circumstàncies i amb les màximes garanties tècniques.

Període de resolució |

1 mes

Informació legal | Decret 201/1994 de la Generalitat de Catalunya.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40