És el document que es presenta en l'entrada de qualsevol documentació a l'Ajuntament, i que serveix per a comunicar, sol·licitar o reclamar alguna cosa.
De conformitat amb l’art. 66 de la Llei 39/2015 del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, quan l’Administració estableix expressament models específics de presentació de sol·licituds, són d’ús obligat, per la qual cosa, en cas d’utilitzar un model genèric, es procedirà a requerir a la persona interessada perquè faci servir el model específic. Informeu-vos al catàleg de tràmits municipals.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” omplin la instància i adjuntant els documents que es consideri.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses
@ TRAMITAREl Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) s'ofereix amb cita prèvia.
Instància genèrica, degudament omplerta.
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.