Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 2/05/2025 08:05:50

Modificació de dades al Padró Municipal d'Habitants

Àmbit | Padró d'habitants

Notificació a l'Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el padró municipal d'habitants, per tal de corregir-les.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona que estigui empadronada a Castellar del Vallès.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Notes:

  • És necessari fer el tràmit per a cada membre familiar.
  • En el cas que s'ompli el formulari correctament i s'enviï tota la documentació, no serà necessari anar presencialment a les oficines de l'Ajuntament.
@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |

Es requereix de la documentació següent:

  • Documentació de les persones que consten d´alta en el Padró: DNI, llibre de família, partida de naixement, passaport o NIE (estrangers).
  • Documentació de l´habitatge on consten empadronats: escriptura de la finca (còpia simple), contracte de compra-venda o de lloguer.
Període de resolució |

Immediat

Cost |

Gratuït.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40