Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 23/11/2024 09:09:17

Modificació de dades al Padró Municipal d'Habitants

Àmbit | Padró d'habitants

Notificació a l'Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el padró municipal d'habitants, per tal de corregir-les.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona que estigui empadronada a Castellar del Vallès.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Notes:

  • És necessari fer el tràmit per a cada membre familiar.
  • En el cas que s'ompli el formulari correctament i s'enviï tota la documentació, no serà necessari anar presencialment a les oficines de l'Ajuntament.
@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |

Es requereix de la documentació següent:

  • Documentació de les persones que consten d´alta en el Padró: DNI, llibre de família, partida de naixement, passaport o NIE (estrangers).
  • Documentació de l´habitatge on consten empadronats: escriptura de la finca (còpia simple), contracte de compra-venda o de lloguer.
Període de resolució |

Immediat

Cost |

Gratuït.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40