És la sol·licitud per a la celebració de matrimonis i cerimònies civils a l’Ajuntament.
Les cerimònies es podran celebrar a la Capella del Palau Tolrà o a la Sala de Plens a Ca l'Alberola.
Es pot triar si la cerimònia es farà en català o castellà.
S'haurà d'especificar el número d'assistents.
Es podrà guarnir l'estança a càrrec dels/les sol·licitants i/o portar música.
Passos a realitzar:
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
@ TRAMITARCaldrà portar la sol·licitud junt amb la documentació requerida al Registre general de l'Ajuntament.
-Document Justificatiu d'haver fet el pagament de la taxa mitjançant transferència bancària.
-Còpia document acreditatiu d'identificació oficial de les persones contraents.
-Còpia document acreditatiu d'identificació oficial dels dos testimonis.
Fins que no s'hagi efectuat el pagament de la taxa, la data serà una pre-reserva.
Important: Seran les persones interessades les que notificaran al Jutjat que la cerimònia es celebrarà a l'Ajuntament i que s'ha de transferir l'expedient civil.
Preus segons l'ordenança Fiscal núm. A20
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.