Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 26/04/2025 18:01:20

Sol·licitud baixa cursos de formació El Mirador

Àmbit | Internet i tecnologies

Tràmit per a persones que sol·licitin el retorn dels imports abonats pels cursos realitzats a El Mirador.

El retorn es realitzarà sempre i quan l'abonament s'hagi realitzat en el termini establert.

Baixa dels cursos abonats íntegrament:

  • Si per circumstàncies no imputables a la persona aquesta no pogués assistir als cursos o activitats, es procedirà a la devolució de l'import íntegre del preu públic, prèvia justificació per a les sol·licituds rebudes 15 dies abans de l'inici de curs.
  • Si per circumstàncies no imputables a la persona aquesta no pogués assistir als cursos o activitats, es procedirà a la devolució del 50% de l'import del preu públic, prèvia justificació per a lessol·licituds rebudes 7 dies abans de l'inici dels curs.
  • Les sol·licituds de baixa rebudes amb un període inferior als 7 dies de l'inici del curs no tenen dret a l'abonament de l'import.

Baixa dels cursos amb cobrament mensual a través del compte corrent:

  • Les sol·licituds de baixa d'aquests cursos s'haurà de registrar al SAC abans del dia 20 de cada mes, en cas de realitzar-se posteriorment a aquesta data es cobrarà la quota del mes següent.
Qui ho pot sol·licitar | Poden sol·licitar la baixa dels cursos de El Mirador, qualsevol persona matriculada als cursos.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Instància genèrica correctament omplerta.
  • Justificant conforme no es pot realitzar el curs o l'activitat.
Termini estimat |

1 mes

A tenir en compte |

Només tindran dret a la devolució de l'import del curs quan es compleixin els requisits establerts anteriorment.

Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40