És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l’ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d’aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d’aplicació.
La descripció aportada de l’activitat a desenvolupar ha d’esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
D’acord a l’article 7 punt 1.b de la Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l’activitat econòmica, els emprenedors i els titulars de les activitats econòmiques (l’empresa, els professionals i els autònoms), i les persones autoritzades per aquests o llurs representants, tenen els deure de relacionar-se digitalment amb les administracions públiques implicades.
@ TRAMITARPer qualsevol consulta pot adreçar-se a la Finestreta Única Empresarial.
Consultar informació en l'enllaç de la carta de serveis i el formulari.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.