Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 21/05/2025 11:16:03

Comunicació de canvi de titularitat d’activitats (FUE 17)

Àmbit | Activitats, Comerç, Empresa

És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, o bé el nou titular, posa en coneixement de l’Ajuntament que es transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.

Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.

Qui ho pot sol·licitar | Tant el transmitent com el nou titular. En cas d’actuar mitjançant representant legal, s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua. Si és possible, cal adjuntar a la comunicació, l'annex de comunicació conjunta, que cal que la signin conjuntament el transmitent i el nou adquirent del títol municipal que habilita per exercir l’activitat.
Quan es pot sol·licitar | La comunicació prèvia ha de formalitzar-se en el termini màxim d’un mes des que s’ha produït efectivament la transmissió.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

D’acord a l’article 7 punt 1.b de la Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l’activitat econòmica, els emprenedors i els titulars de les activitats econòmiques (l’empresa, els professionals i els autònoms), i les persones autoritzades per aquests o llurs representants, tenen els deure de relacionar-se digitalment amb les administracions públiques implicades.

@ TRAMITAR
Presencial |

Per qualsevol consulta pot adreçar-se a la Finestreta Única Empresarial.

Documentació |

Consultar informació en l'enllaç de la carta de serveis i el formulari.

A tenir en compte |

En cas d'haver de presentar documentació complementària de forma electrònica, cal presentar-la a través del formulari electrònic de presentació de documentació complementària.

Cost |

Segons l'Ordenança Fiscal núm. A2

Per l'any 2025 no fa falta liquidar cap taxa.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40