Tràmit pel qual qualsevol persona jurídica que organitzi i ofereixi activitats d’estiu a Castellar del Vallès pot sol·licitar participar al projecte ‘Activitats d’Estiu 2024, UN ESTIU ENRIQUIT’ i sol·licitar l’ús d’equipaments municipals per a la realització de casals de vacances en període d’estiu.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” adjuntant el formulari corresponent i la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses
@ TRAMITARSols podran presentar la sol·licitud de forma presencial les persones físiques.
a) El document de sol·licitud de participació al projecte (Annex) que inclou:
b) La fitxa del projecte
c) Un document que acrediti la condició de representant de l'entitat promotora, fent incís que s'admet qualsevol document fefaent que acrediti aquesta condició, d'acord amb l'article 5 de la LPACAP.
Mitjançant resolució d’Alcaldia en el termini màxim de 15 dies hàbils des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds i esmenes s’indicarà quines són les entitats promotores adherides al projecte i equipaments cedits.
Les bases per a la participació en el projecte ‘Activitats d’Estiu 2024, Un Estiu enriquit’
De l' 1 d'agost al 30 de setembre de 2024, les persones jurídiques que han participat a l'edició del 2023, han de presentar una memòria i avaluació de les activitats realitzades. Per fer-ho han de presentar una instancia genèrica electrònica adjuntant:
- Formulari de presentació de la memòria (d'acord model: Annex 2. Fitxa de valoració i memòria)
Gratuit
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.