És el règim d’intervenció a través del qual la persona o empresa que vol posar funcionament un establiment fix obert al públic, d’espectacles públics o activitats recreatives ordinàries, ho posa en coneixement de l’Ajuntament i acompanya la documentació que acredita el compliment dels requisits que exigeix la normativa aplicable.
Se sotmeten a aquest règim els establiments on es duen a terme activitats incloses al Decret 112/2010, de 31 d’agost, que aprova el Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives que ni aquest Decret ni l’Ordenança d’intervenció municipal en espectacles públics i activitats recreatives subjecten a llicència.
També està subjecta a comunicació prèvia d’espectacles la modificació no substancial d’un establiment obert al públic o activitat recreativa que compti amb la llicència municipal corresponent o que s’hagi legalitzat mitjançant comunicació.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
D’acord a l’article 7 punt 1.b de la Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l’activitat econòmica, els emprenedors i els titulars de les activitats econòmiques (l’empresa, els professionals i els autònoms), i les persones autoritzades per aquests o llurs representants, tenen els deure de relacionar-se digitalment amb les administracions públiques implicades.
@ TRAMITARPer qualsevol consulta pot adreçar-se a la Finestreta Única Empresarial.
Consultar informació en l'enllaç de la carta de serveis i el formulari.
En cas d'haver de presentar documentació complementària de forma electrònica, cal presentar-la a través del formulari electrònic de presentació de documentació complementària.
Segons l'Ordenança Fiscal núm. A2
Un cop realitzat el tràmit, rebrà una notificació, per part de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, que li permetrà fer efectiu el pagament de la taxa a través de qualsevol de les entitats col·laboradores amb aquest Organisme.
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.