Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 14/03/2025 09:17:15

Sol·licitud participació a la Rua de Carnaval 2025

Àmbit | Cultura i lleure

Tràmit pel qual les entitats, associacions o grups puguin sol·licitar participar a la rua de carnaval de 2025, que tindrà lloc el dissabte 1 de març, amb una comparsa, una carrossa o les dues coses.

Qui ho pot sol·licitar | Entitats, associacions o grups formats per un mínim de 10 persones
Quan es pot sol·licitar | Del 30 de gener fins al 21 de febrer de 2025.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |

El Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) s'ofereix amb cita prèvia.

A tenir en compte |

Veure les Normes reguladores de participació.

Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40