Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 26/04/2025 06:56:54

Sol·licitud de bonificació de l'Impost de Béns Immobles per als immobles que es troben a la borsa d'habitatge de lloguer social

Àmbit | Habitatge

Tràmit pel qual els propietaris d'immobles que es troben a la borsa d'habitatge de lloguer social gestionada per l'Oficina Local d'Habitatge de l'Ajuntament, poden sol·licitar la bonificació del 95% de l'Impost de Béns Immobles.

Qui ho pot sol·licitar | Els propietaris d'immobles de Castellar del Vallès, que es troben a la borsa d'habitatge de lloguer social municipal.
Quan es pot sol·licitar | De l'1 al 31 de gener de cada any.
per Internet |

Per més informació podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR".

Per realitzar el tràmit electrònic és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos al Portal de l'ORGT a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |

Cap. Caldrà detallar a la sol·licitud l'adreça i la referència cadastral de l'habitatge.

Posteriorment a la sol·licitud, es comprovarà que l'habitatge realment es troba a la borsa d'habitatge de lloguer social municipal.

A tenir en compte |

Si no es sol·licita la bonificació dins del termini previst, l'Ajuntament en cap cas l'aplicarà d'ofici.

Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40