Tràmit pel qual es pot presentar una instància genèrica a qualsevol Administració Pública de forma telemàtica a través del Registre Electrònic Comú.
El Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat, és un registre per la presentació de documents per la seva tramitació amb destinatari a qualsevol òrgan administratiu de l'Administració General de l'Estat, Organisme Públic o Entitat vinculat o dependent d'aquests, d'acord amb el disposat a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Per poder accedir al Registre Electrònic Comú es requereix:
@ TRAMITAR
Cal tenir en compte qeu per presentar una instànica genèrica a una Administració Pública que no sigui la de Castellar del Valles, és aconsellable cercar la web de l'Administració Pública on es vulgui presentar la insància i enviar-la des d'allà seguint el seu model de tramitació.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.