Tràmit pel qual es sol·licita participar en la convocatòria de transmissió d’autorització de la parada núm. 4 del mercat no sedentari de Castellar del Vallès.
Convocatòria aprovada per Decret d’Alcaldia núm. 1344 de data 11/10/2024, publicada al BOPB de data 21/10/2024.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir el formulari i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses
D'acord amb l'article 7 punt 1.b de la Llei 18/2023, del 28 de desembre, de facilitació de l'activitat econòmica, els emprenedors i els titulars de les activitats econòmiques (l'emrpesa, els professionals i els autònoms), i les persones autoritzades per aquests o llurs representants, tenen el deure de relacionar.se digitalment amb les adminsitracions públiques implicades
@ TRAMITAR- Sol·licitud correctament omplerta.
- Document acreditatiu d’identitat
Cas de ser representant:
- Poders suficients per actuar com a tal, d’acord amb la corresponent escriptura notarial inscrita en el Registre Mercantil.
En cas d’haver més d’una persona interessada que compleixi els requisits, es procedirà a efectuar un sorteig públic en la data que serà comunicada als interessats.
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.