Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 5/12/2025 07:39:43

Sol·licitud d’instal·lació o ampliació de terrasses a la via pública per part d’establiments de restauració amb motiu de la Festa Major 2025

Àmbit | Activitats, Comerç, Empresa

Tràmit pel qual es sol·licita l'ús de l'espai públic de manera temporal, per la instal·lació o ampliació de terrasses a la via pública per part d’establiments de restauració amb motiu de la Festa Major.

El període de l’ocupació extraordinària per la Festa Major 2025, serà del 10 al 15 de setembre de 2025.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona o empresa titular d'un establiment.
Quan es pot sol·licitar | Del 22 de juliol al 21 d'agost de 2025 (ambdós inclosos)
per Internet |

Aquesta sol·licitud s'ha de presentar electrònicament, s'ha d'accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir el formulari electrònic específic.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Documentació |

Instància de sol·licitud específica correctament omplerta.

Cost |

Cap. D’acord a l’article 11.2 de la Taxa per l’ocupació temporal de domini públic, aquesta ocupació gaudeix d’una reducció del 100 % de la taxa.

 

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40