Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 16/03/2025 07:47:19

Sol·licitud de consulta a l'Oficina Local d'Habitatge

Àmbit | Habitatge

Tràmit per sol·licitar informació i/o assessorament sobre habitatge a l'Oficina Local d'habitatge, per tractar sobre els següents temes:

  • Informació i assessorament general sobre habitatge.
  • Borsa de mediació pel lloguer - Ajuts al lloguer d'habitatges.
  • Informació i assessorament ajuts a la compra i a la rehabilitació d'habitatges.
  • Programa de cessió d'habitatges desocupats.
  • Tramitació ajuts al propietari (Xarxa 6000).
  • Informació i assessorament sobre les promocions de pisos de promoció oficial d'ADIGSA.
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada.
Quan es pot sol·licitar | Depenent del tràmit.
Per telèfon |
Presencial |

Per informació i consultes de forma presencial amb l'Oficina Local d'Habitatge, pot sol·licitar cita prèvia a través de: www.castellarvalles.cat/citapreviahabitatge

Documentació |

- Per demanar data i hora d'entrevista: no cal aportar cap mena de documentació.

- Per l'entrevista:

  1. DNI.
  2. Altre documentació depenent del tràmit.
Termini estimat |

Indeterminat

A tenir en compte |

- El sistema de visites a l'Oficina Local d'Habitatge serà concertada prèviament mitjançant sol·licitud de dia i hora al SAC de l'Ajuntament de Castellar del Vallès.

Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40