Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 11/11/2019 21:05:26

Sol·licitud de participació en el procés de selecció d'una oferta de treball incorporada en la borsa de Treball Municipal

Àmbit | Ocupació
  • Tràmit pel qual es sol·licita la participació en un procés de selecció per una oferta de treball incorporada a la Borsa de Treball de l'ajuntament de Castellar del Vallès.
  • Ofertes de treball (web Ajuntament)
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol ciutadà empadronat a Castellar del Vallès inscrit a la Borsa de Treball.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Enllaç tràmit
Per telèfon |
Presencial |
Documentació |

Omplir formulari web municipal

Termini estimat |

Immediat

A tenir en compte |

- El servei local d'ocupació fa d'intermediari i és l'empresari qui definitivament fa la selecció dels currículums rebuts. - És indispensable estar inscrit a la borsa de treball i en situació d'alta.

Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica fent clic aquí.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40