Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

Sol·licitud de participació en el procés de selecció d'una oferta de treball incorporada en la borsa de Treball Municipal

Àmbit | Ocupació
  • Tràmit pel qual es sol·licita la participació en un procés de selecció per una oferta de treball incorporada a la Borsa de Treball de l'ajuntament de Castellar del Vallès.
  • Ofertes de treball (web Ajuntament)
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol ciutadà empadronat a Castellar del Vallès inscrit a la Borsa de Treball.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Enllaç tràmit
Per telèfon |
Presencial |
Documentació |

Omplir formulari web municipal

Termini estimat |

Immediat

A tenir en compte |

- El servei local d'ocupació fa d'intermediari i és l'empresari qui definitivament fa la selecció dels currículums rebuts. - És indispensable estar inscrit a la borsa de treball i en situació d'alta.

Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica fent clic aquí.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40