Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 14/03/2025 09:01:17

Inscripció per expositors a la fira de Sant Josep 2025

Àmbit | Fires i tradicions

Tràmit pel qual els artesans alimentaris i de cosmètica natural sol·liciten per participar a la Fira de Sant Josep.

En l'edició del 2025 la fira es realitzarà a la plaça d'El Mirador el dia 19 de març.

Qui ho pot sol·licitar | Persones que produeixin o venguin productes alimentaris i de cosmètica artesanals.
Quan es pot sol·licitar | De l'1 al 24 de febrer de 2025 (ambdós inclosos)
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

D’acord a l’article 7 punt 1.b de la Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l’activitat econòmica, els emprenedors i els titulars de les activitats econòmiques (l’empresa, els professionals i els autònoms), i les persones autoritzades per aquests o llurs representants, tenen els deure de relacionar-se digitalment amb les administracions públiques implicades.

@ TRAMITAR
Documentació |

Sol·licitud correctament omplerta, adjuntant:

Documentació obligatòria:

  • Còpia del DNI o CIF del sol·licitant.
  • Llistat amb la relació de productes de la parada.
  • En el cas de les rulots fotocòpia del certificat anual de seguretat (mecànic, elèctric, muntatge, etc.) Haurà de constar: nom, adreça i titulació i habilitació professional del tècnic responsable per part del titular de la parada.
  • Acreditació de la formació en matèria d’higiene alimentària del personal que manipula aliments.
  • Fotocòpia de la pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil i últim rebut acreditatiu d’estar al corrent de pagament.
  • Fotocòpia del certificat sanitari corresponent d’acord amb la normativa vigent en relació al producte exposat.
  • Memòria (resum explicatiu de la trajectòria professional incloent: procés d’elaboració dels productes, anys de dedicació en el sector, experiència en aquests tipus de fires, etc.)
  • Fotografia actualitzada de la parada que s’instal·larà.
  • Fotografia del producte que es porta per vendre.
  • Fotografia de lloc de producció i/o elaboració (en el cas dels productors).

Documentació complementària puntuable:

  • Carnet d’Artesà/na vigent, de Mestre/a Artesà/na.
  • Certificat de productor/a agrari/a.

  • Document de qualificació artesana del producte.

  • Certificat de producció agrària ecològica (CCPAE).

  • Certificats de productes aptes per a col·lectius amb al·lèrgies i/o intoleràncies 

    alimentàries.
  • Documentació acreditativa de Comerç Just, Solidari o Sostenible.

  • Documentació acreditativa de la comercialització de productes amb indicació 

    geogràfica protegida, denominació d’origen, km0, etc.
  • Documentació acreditativa d’activitats formulades a partir de l’Economia social, en 

    els termes que estableix l’article 5 de la llei 5/2011, de 29 de març d’economia social, i concretament pel que fa referència a les empreses d’inserció social i els centres especials de treball (CET).
  • Documentació acreditativa d’estudis relacionats amb el tipus de producte ofertat.

  • Documentació acreditativa de participació en fires artesanals.

Període de resolució |

El llistat d’admesos es publicarà al tauler d’edictes de l’Ajuntament abans del dia 6 de març de 2025 i no es realitzarà notificació individualitzada.

 

A tenir en compte |

Veure la normativa de la Fira de Sant Josep de Castellar del Vallès.

Cost |

L’import de la taxa és de 67,30 € segons l’Ordenança fiscal reguladora per la prestació de serveis socioculturals del municipi per a l’exercici pressupostari de l’any 2025. Aquesta taxa s’haurà d’abonar un cop la organització hagi notificat l’acceptació a la Fira.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40