És un informe preceptiu per acreditar la integració social en el procés d'obtenció d'una autorització de residència temporal per arrelament social.
La sol·licitud d'informe s'ha de presentar preferentment a l’Ajuntament on la persona sol·licitant estigui empadronada, sens perjudici del que disposa l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
@ TRAMITARDocumentació genèrica:
Documentació específica:
Aproximadament: 1 mes
Requisit genèric: 1. No ser ciutadà d'un Estat de la Unió Europea, de l'Espai Economic Europeu i de Suïssa, o familiar de ciutadans d'aquests països als quals el sigui d'aplicació el règim comunitari. Requisits específics: 1. Acreditar la permanència continada a l'Estat espanyol durant un periode mínim de tres anys. 2.Comptar amb mitjans econòmics suficients. 3. No tenir vincles familiars amb altres persones estrangeres residents (cònjuges, parelles de fet registrades, ascendents i descendents de primer grau en linea directa).
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.