Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 27/03/2025 01:34:42

Sol·licitud de taules, cadires i entarimats per entitats i associacions de veïns

Àmbit | Via pública

Tràmit pel qual es poden sol·licitar taules, cadires i entarimats per la celebració d'actes, activitats o esdeveniments convocats per entitats, associacions de veïns i regidories de l'ajuntament.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol entitat, associació de veïns o Regidoria del municipi de Castellar del Vallès
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment amb 15 dies d'antel·lació a la realització de l'activitat.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” omplint la instància genèrica i adjuntant la documentació que es cregui convenient.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Instància genèrica correctament omplerta
  • Document acreditatiu d'identificació
Termini estimat |

1 setmana

Cost |

Gratuït

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40