Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 21/07/2019 11:04:42

Autorització Ambiental i Autorització Substantiva amb avaluació d'impacte ambiental d'activitats. (Annex I)

Àmbit | Activitats, Empresa

Sol·licitud d'Autorització Ambiental i Autorització Substantiva amb avaluació d'impacte ambiental Annex I, segons Llei 20/2009 de 4 de desembre de Prevenció i Control Ambiental de les Activitats.

Qui ho pot sol·licitar | El titular de l'activitat o el seu representant legal.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Enllaç tràmit
Presencial |

A qualsevol Oficina de Gestió Empresarial (OGE) de la Generalitat de Catalunya. Consulta les adreces clicant aquí

Documentació |
  • Certificació urbanística de compatibilitat del projecte o l'activitat projectada amb el planejament urbanístic.
  • Informe favorable en matèria de prevenció d'incendis.
  • Llicència d'obres.
A tenir en compte |

Abans d'iniciar la tramitació per la legalització de l'activitat, s'ha d'haver obtingut previament la documentació relacionada en l'apartat "documentació".

Cost |

Informació legal | Llei 20/2009 del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40