Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 22/11/2019 13:03:18

Comunicació cessament d'activitat

Àmbit | Activitats

Comunicació que s'ha de tramitar a l'Ajuntament en el moment en que l'activitat cessi el seu funcionament sigui de forma definitiva o temporal.

Qui ho pot sol·licitar | El titular de l'activitat o el seu representant legal.
Quan es pot sol·licitar | En el moment de cessar l'activitat.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Enllaç tràmit
Presencial |
Documentació |
  • Instància de sol·licitud correctament omplerta.
Cost |

Per l'any 2018 no s'aplica cap taxa

Informació legal | Llei 20/2009 del 4 de desembre, de Prevenció i Control Ambiental de les Activitats.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica fent clic aquí.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40