Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 21/08/2019 03:34:52

Llicència Ambiental d'Activitats (Annex II) (FUE 8)

Àmbit | Activitats, Empresa

Sol·licitud de llicència ambiental prèvia a la instal·lació d'una activitat, establiment o per l'execució d'instal.lacions complementàries, dins del supòsit de l'annex II de la Llei 20/2009 del 4 de desembre, de Prevenció i Control Ambiental de les Activitats.

Qui ho pot sol·licitar | La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Enllaç tràmit
Presencial |
Documentació |

Consultar informació en la carta de serveis i el formulari adjunt

Termini legal |

6 mesos

A tenir en compte |

En el cas que l’activitat aboqui aigües residuals al clavegueram públic i estiguin ubicades als polígons industrials del municipi, caldrà sol·licitar Permís d’abocament d'aigues residuals al Consorci Besós Tordera de forma electrònica, a través del web: http://www.besos-tordera.cat/

Cost |

Per l'any 2018 no s'aplica cap taxa

Informació legal | Llei 20/2009 del 4 de desembre, de Prevenció i Control Ambiental de les Activitats.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40