Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 18/04/2025 07:47:28

Volant i certificat d'empadronament actual

Àmbit | Padró d'habitants

ATENCIÓ! El volant és acceptat per a la majoria de tràmits en què es requereix acreditació de la residència i del domicili habitual, s'obté a l'instant fent clic aquí.

 

El volant i el certificat son documents que emet l’Ajuntament i que acrediten l’empadronament segons les dades actuals que consten al Padró d’Habitants. Aquests documents es poden sol·licitar de les següents maneres:

  • Volant d’empadronament actual:
  1. Per internet a través de la Carpeta ciutadana o bé de El meu espai de la Seu electrònica municipal. Per realitzar aquest tràmit es requereix identificació prèvia.
  2. De forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana.

 

  • Certificat d’empadronament actual:
  1. Per internet fent clic a “@ TRAMITAR” i omplint el formulari correctament. Per realitzar aquest tràmit es requereix identificació prèvia.
  2. De forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana.
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona que consti al padró municipal d'habitants.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment.
per Internet |

A través de la Carpeta ciutadana o bé de El meu espai de la Seu electrònica municipal o omplint el formulari.

Per realitzar aquest tràmit es requereix d'identificació prèvia mitjançant certificat digital o identificació digital idCAT Mòbil. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |

Si es tramita presencialment, cal aportar el DNI original de l'interessat.

En el cas que un tercer vulgui sol·licitar un volant o certificat en nom d’una altre persona, caldrà aportar el document d’”Autorització de tràmits de padró en nom d’un tercer” omplert i signat, amb copia del DNI de l’autoritzant.

Període de resolució |

Immediat en el cas del volant d'empadronament actual i de màxim 5 dies en el cas del certificat.

Cost |

Gratuït.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40