ATENCIÓ! El volant és acceptat per a la majoria de tràmits en què es requereix acreditació de la residència i del domicili habitual, s'obté a l'instant fent clic aquí.
El volant i el certificat son documents que emet l’Ajuntament i que acrediten l’empadronament segons les dades actuals que consten al Padró d’Habitants. Aquests documents es poden sol·licitar de les següents maneres:
A través de la Carpeta ciutadana o bé de El meu espai de la Seu electrònica municipal o omplint el formulari.
Per realitzar aquest tràmit es requereix d'identificació prèvia mitjançant certificat digital o identificació digital idCAT Mòbil. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
@ TRAMITARSi es tramita presencialment, cal aportar el DNI original de l'interessat.
En el cas que un tercer vulgui sol·licitar un volant o certificat en nom d’una altre persona, caldrà aportar el document d’”Autorització de tràmits de padró en nom d’un tercer” omplert i signat, amb copia del DNI de l’autoritzant.
Immediat en el cas del volant d'empadronament actual i de màxim 5 dies en el cas del certificat.
Gratuït.
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.