Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 26/03/2025 02:11:34

Volant i certificat de convivència actual

Àmbit | Padró d'habitants

ATENCIÓ! El volant és acceptat per a la majoria de tràmits en què es requereix acreditació de la residència i del domicili habitual, s'obté a l'instant fent clic aquí.

 

El volant i el certificat son documents que emet l’Ajuntament referits a totes les persones inscrites en un mateix domicili tal i com consten en l'actualitat en el Padró d'habitants. Aquests documents es poden sol·licitar de les següents maneres:

  • Volant de convivència actual:
  1. Per internet a través de la Carpeta ciutadana de la Seu electrònica municipal. Per realitzar aquest tràmit es requereix identificació prèvia.
  2. De forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana.

 

  • Certificat de convivència actual:
  1. Per internet fent clic a “@ TRAMITAR”, omplint la instància genèrica i adjuntant-hi el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida. Per realitzar aquest tràmit es requereix identificació prèvia.
  2. De forma presencial al Servei d’Atenció Ciutadana.
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona que consti al padró municipal d'habitants.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment.
per Internet |

A través de la Carpeta ciutadana de la Seu electrònica municipal o per instància genèrica adjuntant el formulari.

Per realitzar aquest tràmit es requereix d'identificació prèvia mitjançant certificat digital o identificació digital idCAT Mòbil. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |

Si es tramita presencialment, cal aportar el DNI de l'interessat, original si fa la gestió de forma directa i fotocòpia si autoritza un tercer. Autorització de l'interessant delegant en la persona autoritzada i DNI d'aquesta última.

Període de resolució |

Immediat en el cas del volant d'empadronament actual i de màxim 5 dies en el cas del certificat.

Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40