ATENCIÓ! El volant és acceptat per a la majoria de tràmits en què es requereix acreditació de la residència i del domicili habitual, s'obté a l'instant fent clic aquí.
El volant i el certificat son documents que emet l’Ajuntament referits a totes les persones inscrites en un mateix domicili tal i com consten en l'actualitat en el Padró d'habitants. Aquests documents es poden sol·licitar de les següents maneres:
A través de la Carpeta ciutadana de la Seu electrònica municipal o per instància genèrica adjuntant el formulari.
Per realitzar aquest tràmit es requereix d'identificació prèvia mitjançant certificat digital o identificació digital idCAT Mòbil. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
@ TRAMITARSi es tramita presencialment, cal aportar el DNI de l'interessat, original si fa la gestió de forma directa i fotocòpia si autoritza un tercer. Autorització de l'interessant delegant en la persona autoritzada i DNI d'aquesta última.
Immediat en el cas del volant d'empadronament actual i de màxim 5 dies en el cas del certificat.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.