Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 27/03/2025 05:08:41

Autorització per a l'emmagatzematge de residus especials durant un període superior a sis mesos

Àmbit | Activitats, Empresa

El Reial Decret 833/1988, de 20 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament per a l'execució de la Llei 20/1986, de 14 de maig, bàsica dels residus tòxics i perillosos, amb relació al període d'emmagatzematge dels residus tòxics i perillosos per part dels productors disposa que aquest no pot excedir de sis mesos, llevat d'autorització especial de l'òrgan competent de la Comunitat Autònoma on es porti a terme l'emmagatzematge (article 15.3).
Amb l'entrada en vigor de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambientals de les activitats, l'òrgan competent per a resoldre és l'Ajuntament.
Teniu en compte que d'acord amb la normativa vigent els períodes d'emmagatzematge per a qualsevol residu no poden superar els dos anys si es tracta de residus destinats a la seva valorització i l'any si es tracta de residus destinats a la seva eliminació.

Qui ho pot sol·licitar | La persona física o jurídica titular de l'activitat, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua
Quan es pot sol·licitar | Es pot presentar en qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Documentació |
  • Instancia de sol·licitud correctament omplerta
  • Fitxa/es de la identificació del/ls residu/s a emmagatzemar. Cal adjuntar una fitxa per residu
  • Croquis o plànol de la ubicació de la zona d'emmagatzematge
  • Fotografies de la zona d'emmagatzematge dels residus
Termini legal |

El temps màxim de tramitació és d'un mes. En cas de silenci administratiu, la sol·licitud s'entendrà estimada

Cost |

Per l'any 2013 no s'aplica cap taxa

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40