El Reial Decret 833/1988, de 20 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament per a l'execució de la Llei 20/1986, de 14 de maig, bàsica dels residus tòxics i perillosos, amb relació al període d'emmagatzematge dels residus tòxics i perillosos per part dels productors disposa que aquest no pot excedir de sis mesos, llevat d'autorització especial de l'òrgan competent de la Comunitat Autònoma on es porti a terme l'emmagatzematge (article 15.3).
Amb l'entrada en vigor de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambientals de les activitats, l'òrgan competent per a resoldre és l'Ajuntament.
Teniu en compte que d'acord amb la normativa vigent els períodes d'emmagatzematge per a qualsevol residu no poden superar els dos anys si es tracta de residus destinats a la seva valorització i l'any si es tracta de residus destinats a la seva eliminació.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
@ TRAMITAREl temps màxim de tramitació és d'un mes. En cas de silenci administratiu, la sol·licitud s'entendrà estimada
Per l'any 2013 no s'aplica cap taxa
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.