Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 21/11/2024 08:40:28

Sol·licitud subvencions per a la contractació de persones desocupades, any 2024

Àmbit | Economia i hisenda, Empresa, Ocupació

Sol·licitud de subvenció universal a la que hi podran optar totes les empreses, amb centre de treball a Castellar del Vallès, que acompleixin els requisits sol·licitats i que vol incentivar la contractació i sobretot el perllongament d’aquestes contractacions.

Podran obtenir la condició de beneficiàries de les subvencions les persones físiques o jurídiques que reuneixin els requisits següents:

a) Ser titulars d’una activitat econòmica i tenir un centre de treball ubicat en el terme municipal de Castellar del Vallès.

b) No hagin contractat en els últims 12 mesos anteriors a la nova contractació a la/les persona/es desocupada/es.

c) No hagin contractat en els últims 12 mesos a la persona proposada per a la contractació subvencionada.

f) No tenir deutes de naturalesa tributària amb l’Ajuntament de Castellar del Vallès.

g) Estar al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i de Seguretat Social.

h) No trobar-se en cap dels supòsits que impedeixen tenir la consideració de beneficiari de conformitat amb l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Qui ho pot sol·licitar | Empreses, amb centre de treball a Castellar del Vallès
Quan es pot sol·licitar |

- El termini per a presentar les sol·licituds de subvenció s'inicia el dia 12 de novembre de 2024 i finalitza el dia 22 de novembre de 2024, inclusivament. Per a presentar la sol·licitud de subvenció ha d’haver transcorregut el termini mínim de durada dels contractes que és de 12 mesos.

- Els contractes objecte de subvenció han d’haver-se formalitzat a partir del 9 de juny de 2023 fins el dia abans de l’obertura de la convocatòria per sol·licitar la subvenció.

per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir el formulari electrònic específic i adjuntar la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |

Per demanar informació de forma presencial al servei, cal demanar cita prèvia a www.castellarvalles.cat/citapreviafue

Documentació |

Instància de sol·licitud específica correctament omplerta, aportant la documentació necessària:

  • Còpia del document identificatiu (document nacional d’identitat, targeta de residència o número d’identificació de persones estrangeres, o passaport) de la persona que signa la sol·licitud.
  • Còpia de la targeta del NIF, en el cas de persones jurídiques.
  • Còpia dels poders notarials per a actuar en representació de la societat, en el cas de persones jurídiques o bé, qualsevol forma d’acreditar la representació d’acord amb l’article 5 i 6 de Llei 39/2015, 1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPACA).
  • Còpia de la declaració censal d’alta o modificació en el cens d’obligats tributaris (model 036 de l’Agència Tributària) que acrediti l’exercici d’unaactivitat econòmica en el municipi de Castellar del Vallès.
  • Còpia dels contractes de treball per als que es sol·licita la subvenció, i de les seves pròrrogues en el seu cas.
  • De les persones contractades, document justificatiu d’haver estat inscrit al Servei d’Ocupació de Catalunya en el moment de ser contractat, en el cas que concorri la situació prevista en l’apartat 7.2.
  • Certificats de l’Agència Tributària i de la Seguretat Social acreditatius d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
  • Certificat de vida laboral de l’empresa (model A002) que contempli el període de contractació i els dotze mesos anteriors.
  • Certificat del compte bancari on es sol·licita transferir la subvenció
Període de resolució |

En aquest procediment es substitueix la notificació individual per la publicació que es farà en el tauler d’anuncis de la corporació.

Termini legal |

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment és de tres mesos. El termini es compta a partir de la presentació de la sol·licitud.

Les persones interessades podran entendre desestimada la seva sol·licitud d’ajut per silenci administratiu, si en el termini esmentat en el paràgraf anterior no reben la notificació de resolució del procediment.

En aquest procediment es substitueix la notificació individual per la publicació que es farà en el tauler d’anuncis de la corporació.

A tenir en compte |

La quantia de la subvenció serà de:


- Per a contractes indefinits i per a contractes de durada determinada, quan la durada efectiva dels quals hagi sigut igual o superior als 12 mesos: 4.000,00 euros.


- L’esmentada quantia podrà ser incrementada en un 25 % en el cas que concorri un dels següents casos:



  1. En cas que en el moment de la contractació, la persona contractada tingui més de 45 anys.

  2. En cas que en el moment de la contractació, la persona contractada sigui dona.

  3. En cas que en el moment de la contractació, la persona contractada consti inscrita al SOC com a demandant d’ocupació.

  4. En cas que els contractes siguin amb un salari igual o superior al 5% del SMI.


- En cas de contractes amb dedicació parcial, la quantia de la subvenció regulada es reduirà proporcionalment.


- La subvenció màxima que pot rebre cada persona beneficiària és la corresponent a 2 contractacions cada any.


Les sol·licituds que no s’hagin pogut atendre en l’any natural per no disponibilitat de crèdit pressupostari s’entendran desestimades

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40