Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 28/04/2025 05:25:15

Sol·licitud de subvencions a entitats en concurrència - any 2025

Àmbit | Participació

Tràmit pel qual qualsevol entitat sense afany de lucre pot sol·licitar subvencions en concurrència per a la realització d'activitats o actuacions a Castellar del Vallès, durant l'any en curs, en els àmbits de:

  • a) Drets socials
  • b) Salut (abans Salut pública)
  • c) Gent Gran
  • d) Entorn Natural (abans Entorn Natural i Riu Ripoll)
  • e) Educació
  • f)  Joventut
  • g) Igualtat d’Oportunitats (abans Feminisme)
  • h) Cultura
  • i) Esports (línia a: associacions esportives en general)
  • j) Esport (línia b: programa d’esport escolar)
  • k) Nova Ciutadania, Cooperació i Voluntariat (activitats de sensibilització)
Qui ho pot sol·licitar | Les associacions, els grups de persones i les fundacions, constituïdes legalment i inscrites en el Registre Municipal d’Entitats i Grups Estables de l’Ajuntament.
Quan es pot sol·licitar | Per a la convocatòria del 2025, les sol·licituds es podran presentar del 12 d'abril al 12 de maig del 2025 ambdós inclosos.
per Internet |

Per tal de facilitar l'entrada d'informació per part de les entitats es disposa d'una aplicació de subvencions a entitats.

Per disposar d'un usuari i contrasenya per tal d'accedir-hi i introduir la informació i documents necessaris, caldrà realitzar una petició a través d'un senzill formulari web, indicant les dades de l'entitat, la persona que presentarà la sol·licitud i un correu electrònic.

Les entitats que volen presentar sol·licituds per a diferents àmbits caldrà que complimentin una petició per a cadascun dels àmbits.

La persona que presenti la sol·licitud haurà de ser el president o el secretari de l’entitat que consti al Registre municipal d'entitats ciutadanes. En el cas que sigui una altra persona, en el moment d’enviar el formulari web de sol·licitud, caldrà especificar-ho i adjuntar una autorització signada d’acord al model d'autorització.

Es pot accedir al formulari clicant aquí.

El formulari estarà actiu des del 12 d'abril fins al 9 de maig de 2025, però es recomana que es sol·liciti el més aviat possible.

Un cop es disposi de l'usuari i la contrasenya, caldrà accedir a l'aplicació de subvencions a entitats 2024 i introduir-hi tota la informació. La informació introduïda s'anirà guardant, i es podrà accedir a l'aplicació tants cops com es desitgi.

Un cop introduïda tota la informació i documentació requerida a l’aplicació web, aquesta es guardarà i l'aplicació generarà un document de sol·licitud que caldrà presentar al Registre General de l'Ajuntament de forma electrònica a través d'un formulari específic. Per fer-ho, cal que adjunteu aquest document clicant “@ TRAMITAR”, més avall en aquesta mateixa pàgina.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Documentació |

Documents que caldrà aportar a l'aplicació específica, en format PDF:

  • Targeta del NIF de l’associació (només si sou una associació).
  • Contracte d’assegurança de responsabilitat civil.
  • Rebut d’haver pagat l’assegurança de responsabilitat civil.
  • Document acreditatiu d’estar federada a la Federació esportiva corresponent (només en cas d'associacions esportives).
Període de resolució |

3 mesos

A tenir en compte |

Justificació


Per l'any 2024, la justificació de les despeses de les actuacions/activitats subvencionades, s'hauran de realitzar a través de l'aplicació de subvencions a entitats. S'informarà a les entitats que hagin obtingut subvenció la forma d'accedir-hi.


El termini de presentació d’aquesta documentació justificativa és fins al 31 de gener de 2025 inclòs.


Important


En el cas d’associacions o fundacions serà un requisit indispensable que l'entitat estigui inscrita al Registre d'entitats de Catalunya.


En aquest procediment es substitueix la notificació individual per la publicació que es farà en el tauler d’anuncis de la corporació.


Consultes o dubtes


Les consultes i dubtes que puguin apareixer en relació a la tramitació de la present sol·licitud de subvencions, es poden formular a l'adreça electrònica: subvencionsentitats@castellarvalles.cat

Cost |

Gratuït

Informació legal | Reglament regulador de l'activitat de foment i bases generals reguladores de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Castellar del Vallès i dels seus organismes autònoms

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40