Tràmit pel qual qualsevol entitat sense afany de lucre pot sol·licitar subvencions en concurrència per a la realització d'activitats o actuacions a Castellar del Vallès, durant l'any en curs, en els àmbits de:
Per tal de facilitar l'entrada d'informació per part de les entitats es disposa d'una aplicació de subvencions a entitats.
Per disposar d'un usuari i contrasenya per tal d'accedir-hi i introduir la informació i documents necessaris, caldrà realitzar una petició a través d'un senzill formulari web, indicant les dades de l'entitat, la persona que presentarà la sol·licitud i un correu electrònic.
Les entitats que volen presentar sol·licituds per a diferents àmbits caldrà que complimentin una petició per a cadascun dels àmbits.
La persona que presenti la sol·licitud haurà de ser el president o el secretari de l’entitat que consti al Registre municipal d'entitats ciutadanes. En el cas que sigui una altra persona, en el moment d’enviar el formulari web de sol·licitud, caldrà especificar-ho i adjuntar una autorització signada d’acord al model d'autorització.
Es pot accedir al formulari clicant aquí.
El formulari estarà actiu des del 12 d'abril fins al 9 de maig de 2025, però es recomana que es sol·liciti el més aviat possible.
Un cop es disposi de l'usuari i la contrasenya, caldrà accedir a l'aplicació de subvencions a entitats 2025 (ESSSEcast) i introduir-hi tota la informació. La informació introduïda s'anirà guardant i es podrà accedir a l'aplicació tants cops com es desitgi.
Un cop introduïda tota la informació i documentació requerida a l’aplicació web ESSSEcast, aquesta es guardarà i l'aplicació generarà un document de sol·licitud que caldrà presentar al Registre General de l'Ajuntament de forma electrònica a través d'un formulari específic que es troba a la mateixa aplicació.
Important: La sol·licitud de subvenció no es considerarà presentada fins que es presenti per registre electrònic, amb el document generat per l’aplicació ESSSEcast.
Cal tenir en compte per realitzar presentar al Registre General de l'Ajuntament de forma electrònica, és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
Documents que caldrà aportar a l'aplicació específica, en format PDF:
3 mesos
Important
En el cas d’associacions o fundacions serà un requisit indispensable que l'entitat estigui inscrita al Registre d'entitats de Catalunya.
En aquest procediment es substitueix la notificació individual per la publicació que es farà en el tauler d’anuncis de la corporació.
Consultes o dubtes
Les consultes i dubtes que puguin apareixer en relació a la tramitació de la present sol·licitud de subvencions, es poden formular a l'adreça electrònica: subvencionsentitats@castellarvalles.cat
Presentació de documentació complementaria
En cas que s'hagi de presentar documentació complementària, tant si és per iniciativa pròpia com a conseqüència d’un requeriment, cal fer-ho mitjançant el formulari electrònic de presentació de documentació complementària d'expedients ja iniciats.
Justificació
Per l'any 2025, la justificació de les despeses de les actuacions/activitats subvencionades, s'hauran de realitzar a través de l'aplicació de subvencions a entitats. S'informarà a les entitats que hagin obtingut subvenció la forma d'accedir-hi.
El termini de presentació d’aquesta documentació justificativa és fins al 31 de gener de 2026 inclòs.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.