Tràmit pel qual les entitats poden sol·licitar les subvencions que figuren nominativament al pressupost municipal, per a la realització d'activitats o actuacions a Castellar del Vallès durant l'any en curs.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” adjuntant el formulari corresponent i la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
La persona que presenti la sol·licitud haurà de ser el president o el secretari de l’entitat que consti al Registre municipal d'entitats ciutadanes. En el cas que sigui una altra persona, en el moment de presentar la sol·licitud, caldrà especificar-ho i adjuntar una autorització signada d’acord al model d'autorització.
@ TRAMITARLa documentació a aportar és:
Instància de sol·licitud correctament omplerta (cal que les dades de la persona representant que constin en la sol·licitud, siguin les de la persona que signa la instància electrònica)
Ajuntant:
3 mesos
Justificació subvencions convocatòria 2024
Les persones beneficiàries de les subvencions regulades en aquest tràmit hauran de justificar la seva aplicació a la finalitat per a la qual van ser concedides en el termini màxim del 31 de gener de 2025.
El formulari de justificació i tota la documentació requerida, s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament de forma electrònica a través del tràmit d’instància genèrica.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.