Tràmit pel qual les entitats poden sol·licitar les subvencions que figuren nominativament al pressupost municipal, per a la realització d'activitats o actuacions a Castellar del Vallès durant l'any en curs.
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir el formulari electrònic específic i adjuntar la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
La persona que presenti la sol·licitud haurà de ser el president o el secretari de l’entitat que consti al Registre municipal d'entitats ciutadanes. En el cas que sigui una altra persona, en el moment de presentar la sol·licitud, caldrà especificar-ho i adjuntar una autorització signada d’acord al model d'autorització.
@ TRAMITARInstància de sol·licitud correctament omplerta (cal que les dades de la persona representant que constin en la sol·licitud, siguin les de la persona que signa la instància electrònica)
Ajuntant:
3 mesos
Presentació de documentació complementaria
En cas que s'hagi de presentar documentació complementària, tant si és per iniciativa pròpia com a conseqüència d’un requeriment, cal fer-ho mitjançant el formulari electrònic de presentació de documentació complementària d'expedients ja iniciats.
Justificació subvencions convocatòria 2025
Les persones beneficiàries de les subvencions regulades en aquest tràmit hauran de justificar la seva aplicació a la finalitat per a la qual van ser concedides en el termini màxim del 31 de gener de 2026.
La justificació s'ha de presentar de forma electrònica a través del formulari electrònic: www.castellarvalles.cat/justificaciosubnominatives-formulari, adjuntant tota la documentació requerida:
- Memòria tècnica i econòmica justificativa de les despeses, signada pel secretari o president de l’entitat. Pot descarregar el model a la part de documents d'aquest tràmit.
- Còpia dels documents justificatius de les despeses realitzades que es relacionen en la memòria indicada a l’apartat anterior.
Aquests documents i/o factures han de complir els requisits següents: Han d’anar obligatòriament a nom de l’entitat beneficiària, han de fer referència a despeses de funcionament subvencionables generades per l’activitat objecte de subvenció, han d’estar datades l’any de la subvenció, han d’incloure el DNI o número d’identificació fiscal del proveïdor i s’ha d’acreditar-ne el pagament
- Fotos i publicitat on consti el logo de l’Ajuntament.
Gratuït
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.