Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 23/11/2024 09:25:16

Sol·licitud de denúncia administrativa

Àmbit | Seguretat
  • Tràmit pel qual es sol·licita la interposició d'una denúncia o reclamació per fets de competència municipal escrits en les ordenances i reglaments municipals.
  • Denúncies que podeu interposar a la Policia Local:
  1. Molèsties de sorolls o olors
  2. Molèsties d'animals
  3. Infraccions de trànsit
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona afectada
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment, amb un termini màxim de 3 mesos des del succés.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” i omplir la instància genèrica.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Per telèfon |
  • Policia Local
    C. de Sant Llorenç, 7. Cal Botafoc
    Tel | 93 714 48 30 - 092 (urgències) - 696 46 20 50 (WhatsApp per comunicar incidències a la via pública o de trànsit)
Presencial |
Documentació |
  • Document acreditatiu d'identitat. 
  • Documents que es creguin convenients per l'aclariment del cas.
Termini estimat |

Indeterminat, segons el cas.

A tenir en compte |

Les queixes sobre veïns o obres s'hauran de presentar al Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Castellar del Vallès.

Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40