Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 11/02/2025 08:57:55

Sol·licitud de denúncia administrativa

Àmbit | Seguretat
  • Tràmit pel qual es sol·licita la interposició d'una denúncia o reclamació per fets de competència municipal escrits en les ordenances i reglaments municipals.
  • Denúncies que podeu interposar a la Policia Local:
  1. Molèsties de sorolls o olors
  2. Molèsties d'animals
  3. Infraccions de trànsit
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona afectada
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment, amb un termini màxim de 3 mesos des del succés.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” i omplir la instància genèrica.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Per telèfon |
  • Policia Local
    C. de Sant Llorenç, 7. Cal Botafoc
    Tel | 93 714 48 30 - 092 (urgències) - 696 46 20 50 (WhatsApp per comunicar incidències a la via pública o de trànsit)
Presencial |
Documentació |
  • Document acreditatiu d'identitat. 
  • Documents que es creguin convenients per l'aclariment del cas.
Termini estimat |

Indeterminat, segons el cas.

A tenir en compte |

Les queixes sobre veïns o obres s'hauran de presentar al Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Castellar del Vallès.

Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40