Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 19/03/2024 12:25:50

Autorització Ambiental i Autorització Substantiva amb avaluació d'impacte ambiental d'activitats. (Annex I)

Àmbit | Activitats, Empresa

Sol·licitud d'Autorització Ambiental i Autorització Substantiva amb avaluació d'impacte ambiental Annex I, segons Llei 20/2009 de 4 de desembre de Prevenció i Control Ambiental de les Activitats.

Qui ho pot sol·licitar | El titular de l'activitat o el seu representant legal.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR".

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |

A qualsevol Oficina de Gestió Empresarial (OGE) de la Generalitat de Catalunya. Consulta les adreces clicant aquí

Documentació |
  • Certificació urbanística de compatibilitat del projecte o l'activitat projectada amb el planejament urbanístic.
  • Informe favorable en matèria de prevenció d'incendis.
  • Llicència d'obres.
A tenir en compte |

Abans d'iniciar la tramitació per la legalització de l'activitat, s'ha d'haver obtingut previament la documentació relacionada en l'apartat "documentació".

Cost |

Informació legal | Llei 20/2009 del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40