Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 23/04/2025 06:20:05

Declaració d'Innecessarietat de Llicència de Parcel·lació

Àmbit | Urbanisme

Acord de declaració d'innecessarietat previst a l'art. 243 del Reglament 305/2008 de 18 de juliol de la Llei d'Urbanisme a on es fa constar que no és necessària la sol·licitud de la Llicència de Parcel·lació o segregació d'una finca.

Qui ho pot sol·licitar | El propietari de la finca.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@TRAMITAR” adjuntant el formulari corresponent i la documentació requerida. Les dades del sol·licitant i del representant (en cas d'haver-ne) han de ser els mateixos tant en aquest formulari com en el formulari electrònic. 

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |

Per la presentació de la documentació al Servei d'Atenció al Ciutadà.

Per la revisió de documentació i consultes a la Regidoria d'Urbanisme.

Documentació |

Projecte (dues còpies) que haurà d’incloure com a mínim:

  • Memòria en la que s’han de justificar les finalitats i objectius que es pretenen assolir i l’adequació de les operacions i els usos a les determinacions dels planejament, i també, si escau, l’adequació de l’operació a les determinacions de la legislació que estableix les unitats mínimes de conreu o de producció forestal.
  • Sol·licitud d'autorització per tramitar en nom d'una altra persona (si s'escau). 
  • Proforma del document públic o privat que reflecteixi la divisió de terrenys o l’operació jurídica assimilada que se sol·liciti.
  • Plànol d’emplaçament a escala 1:2.000 amb indicació de la seva referència registral i cadastral de la finca que es pretengui dividir.
  • Plànol de parcel·lació de la finca esmentada a escala 1:500 i amb base cartogràfica  topogràfica i georeferenciada, representatiu dels lots esmentats.
  • Superposició del plànol parcel·lari sobre un plànol de qualificacions urbanístiques.
  • Fitxes descriptives dels lots resultants, incloses les relatives als terrenys destinats a sistemes urbanístics que s’hagin de cedir, si s’escau. Les fitxes han d’especificar els límits, la cabuda i la qualificació urbanística de cada lot, així com la seva qualitat d’indivisible, si s’escau.
  • Certificat de titularitat i càrregues o nota simple informativa emesa pel Registre de la Propietat de la finca objecte de la parcel·lació o l’escriptura de propietat.
Termini estimat |

El termini per resoldre l'otorgament de la llicència és d'un mes.

Cost |

Si

Informació legal | Pla General d'Ordenació de Castellar del Vallès. Decret 305/2006 de 18 de juliol arts. 241, 243 i 247 del Reglament de la Llei d'Urbanisme.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40