Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 3/12/2024 18:25:39

Comunicació cessament d'activitat

Àmbit | Activitats

Comunicació que s'ha de tramitar a l'Ajuntament en el moment en que l'activitat cessi el seu funcionament sigui de forma definitiva o temporal.

Qui ho pot sol·licitar | El titular de l'activitat o el seu representant legal.
Quan es pot sol·licitar | En el moment de cessar l'activitat.
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir la instància genèrica i adjuntar el formulari de sol·licitud correctament omplert i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |
  • Instància de sol·licitud correctament omplerta.
Cost |

Per l'any 2018 no s'aplica cap taxa

Informació legal | Llei 20/2009 del 4 de desembre, de Prevenció i Control Ambiental de les Activitats.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40