El Padró municipal d'habitants és el registre administratiu on consten els veïns del municipi.
Totes les persones que fixin el seu domicili al municipi han d'estar inscrites en el Padró Municipal d'Habitants, i comunicar el naixement de fills/es.
Cal estar empadronat per tenir accés als serveis municipals, i també per demanar altres documents oficials (DNI, passaport, i altres).
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR”, omplir el formulari i adjuntantar la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses
Notes:
Es requereix de la documentació següent per a les persones que es donen d´alta:
En el cas que un tercer vulgui fer el tràmit en nom d’una altre persona, caldrà aportar el document d’”Autorització de tràmits de padró en nom d’un tercer” omplert i signat, amb copia del DNI de l’autoritzant.
Immediat
Gratuït.
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.