Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 26/03/2025 02:44:33

Sol·licitud d'alta, baixa o modificació del Registre municipal d’Associacions i Grups Estables

Àmbit | Participació

El Registre Municipal d’Associacions i Grups Estables que tenen la seva seu social i llur àmbit d’actuació al Municipi de Castellar del Vallès, té per objecte permetre a l’Ajuntament el coneixement dinàmic del nombre d’entitats i associacions existents al municipi, de llurs objectius, activitats i representativitat social, amb la finalitat de contribuir a:

  • La millora dels canals d’informació ciutadana.
  • L’establiment de polítiques de promoció i foment del teixit associatiu i social, així com d’ampliació dels canals de participació ciutadana.
  • La redistribució equitativa dels ajuts i subvencions dels programes de foment municipals.
Qui ho pot sol·licitar | Es pot inscriure al registre municipal qualsevol entitat ciutadana o grup estable que tingui la seva seu social i llur àmbit d’actuació a Castellar del Vallès.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” adjuntant el formulari corresponent i la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

@ TRAMITAR
Presencial |
Documentació |

Sol·licitud d'alta, baixa o modificació correctament omplerta.

A més, en cas d'alta cal aportar:

a) Per les associacions legalment constituïdes i inscrites als corresponent registres de la Generalitat:

  • Còpia dels estatuts i de l’acta fundacional.
  • Còpia del projecte de l’associació.
  • Nom i fotocòpia del DNI dels responsables de la associació.
  • Còpia NIF de l'Associació.
  • Còpia de la resolució de la Generalitat.

b) Pels grups estables de persones:

  • Còpia de l’acord de constitució del grup estable.
  • Còpia del projecte del grup estable.
  • Nom i fotocòpia del DNI dels responsables del grup estable.

A més, en cas de modificació o baixa cal aportar:

  • La reforma dels Estatuts de l’associació.
  • El canvi de domicili social.
  • Els canvis dels càrrecs de direcció o representació.
  • Còpia de la resolució de la modificació / baixa a la Generalitat.
Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40